Du är som knark- jag behöver dig fastän du har chans att förstöra hela mig.

Hejsan fölks!C:
får ursäkta den dåliga uppdateringen.
Men inte haft data, inte varit hemma. o när
jag väl är hemma orkar jag inte bloga, varit mycket den
senaste tiden :)
Idag hade vi iallafall, mineldagen.
Var sexigt säkert, utklädda till forskare^^
Sedan i morgon så är det skolavslutning.
Jag ska ha klänning. HAHA, omg!
MEn efter skolavslutningen drar jag te hjärtat,
sen väntar på far min som ska ta med oss ut o äta :3
Blir myyyys! :D
Nä nu ska jag hitta en film, så  jag o mamma kan mysa lite,
anton är inte hemma, så ingen störande musik ^^
Ahjjaa, posss hej hörs kanske någon annan dag får vi hoopas!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0