Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.

Hej hej människor!
Klockan är runt 23.13.
typ, och ja har nyss ätit popcorn,
kollat film och druckit påskmust.
KAn någon slå de? VA VA VA? :D
hihi, king jag tycka iaf!
Nu ska ja noog sova, eller packa ur
väskan och plocka i den igen, eftersom
jag sover hos hjärtat i mon.
Sen åker jag ju tillbaka te farsan på onsdag
kväll med. Så allt ska jag ta med fram o tbx hela tin..
de ä lite halv jobbit! o.o
Men men!
Jag och bejbi har 4 månader i morgon,
och inte bara det.. utan 4 UNDERBARA
månader i morgon! hihi :3
Jag gillar verkligen denna snubben!
mcyket mycket  mycket! :'>
jajajajaj, näää nu ska ja kissa sova,
ta ipren för min mensverk å så! :D
poosss häj! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0