Livet lekeer.

Hej igen, jag måste öppna mitt hjärta, och skriva av mig lite.
Jag var ju på sjukhuset för ett par veckor sen när dom konstaterade 
att jag hade infektion i njuren. Men för att dom skulle kunna hitta att jag hade
infektionen, fick jag göra en så kallad "skiktröntgen" som ser varge milimerter i kroppen.
Fick reda på den 14 juni, att jag skulle åka akut in, ville dom. Att jag skulle komma
till sjukhuset den 15, men då slutade jag skolan. 
 
Sen åkte jag in på måndagen där på, och då sa dom att jag hade "brosk i ryggmärgen"
Min läkare Johannes berättade,att han visa mina röntken plåtar till olika läkare och ingen viste vad det var för något,
så de fick skicka vidare det till Göteborg, i Göteborg sa dom speciallisterna att det va brosk i ryggmärgen.
Det är tydligen jätte ovanligt. 
 
Jag har ingen aning om vad fan det är, vilket skrämmer skiten ur mig.
Eftersom man kan bli förlamad, eftersom det endå sitter i ryggraden.
Och det som är läskigast är att de går ej Googla på det, finner inga svar där.
Och sen ringde jag 1177 och hon jag pratade med där hade aldrig hört talas om det.
 
Nu vet ni varför jag har lite panik. 
poss,
 

Kommentarer
Postat av: Litet svart pucko nomnom

Stackare Q_Q Fan vad hemskt ;_;

Svar: nawh, nja, jag vet ju inte än vad de ä för fel på mig, men tanken ä inte så mysig..
Alva Harpsöe

2012-06-25 @ 19:56:29
Postat av: Sandra

Fy fan :(

Svar: kunde vara värre, är nog inget ^^
Alva Harpsöe

2012-06-28 @ 22:47:54
URL: http://SaandraApell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0