Var di själv, alla andra är redan upptagna.

Tjolahopppsan! ^^
SItter hos mor, klockan är snart nio.
och jag ä sugen på att kolla film, men har
ett stort problem. I do no  vilken :c
nyss pratat med Blobbin! Hoppas allt löser
sig med dig vännen! 
Spelat lite LoL, Gick bajs kan man looongt säga.
HAtar LoL D:
hihihi.
Sitter just nu o rediskerar bilder.. hihi kulis^^
Som alltid skriver ja nått om hjärtat.
Och jag ä ledsen, kommer inte få träfffa han
för än fredag kväll, runt tio :(
Har sovmorgon onsdag, så åker nog den jätte tidiga b
bussen så ä i Götene 8.00 och går o väcker sötisen.
Så får de bli! :D
Så ni vet de ;)
-
Jutttee, i fredags var jag med min Loppan och
kolla på studenterna.
Sen åkte jag o sov hos beccciss.
Sen lördagen till i dag- måndag.
Sov jag hos simon ^^
Besta helgen!
-

Jag är inte bra. MEn kuligt är de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0