Det är inte förrän insidan mår bra som utsidan strålar.

Tjofräs.
Sitter i sängen tittar på 'mitt gräsliga rum
som måste städas klart, men orkar inte mer :o
Gick te skolan i morse, men gick bara på första lektonen,
sen gjorde jag ett dyslexi test.
Sen palla jag inte skolan mer, drar ner mig i skit så fort
micka inte ä i skolan, sluta med att jag spydde.
Så gick till Mia o Loppan som tydligen va hos robin,
va där några minuter, sa nästan bara hej o gick.
Ville inte vara där så möe.
Men sen körde Tommy hem oss,
då gick ja ut och gick.
Kom in, snacka i skajp med Simon.
Sen så tog han med nån annan i samtalet,
då klicka jag xD
*fegisen här*
Funderar på att gå ner och snacka med far,
eller göra mat eller nått. 
Men först Kissa :D
Puss.



7
Lekte med camen nysss. xD
Dagens låt: She will - Lil wayne. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0