Don't lie to the girl of your life for the hoe of one night!

Heelllu :3
Jag blogga inte igår hann dock inte det :/
Jag suger ganska brutalt på att blogga varge dag.
Förlåt Lisa ;)♥
Vakna runt halv ett, klockan ä kvart över två nu.
Och så tittade vi på Anime,
vilket tyder på att jag har alllvarliga problem. Hähä.
Första avsnittet va typ tanken: Vaa fan ä detta för skit?
Andra avsnittet: hemm.. it culd work.
Cepe. :D
hoppas jag inte fastnar för de nu bara.
Inte värt de, vill ju titta klart på "sons of anarchy"
alla sesonger först.. ;)
Moa/frugan. Är i Götene i helgen, yaaay.
Och jag får inte träffa henne. 
Livet suger!
Träffat Heidi/"mamma" flera dar i rad, o de.
Saknar att vara med dom, så ofta som jag varit förr.
Aja, de va allt, kööösss häj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0