Ett leende behöver inte betyda att man är glad, utan att man är stark nog att le efter all skit man gått igenom.

Hej igen ^^
Är hemma nu, najs ska jag säga er.
Träffade min Loppan och Mia nyss.
Fucking saknat dom som jude..
Nu saknas bara Micka, andreas,Elin & Lisa.
Sen r livet nästan full bodat.
HAHA, bara dom..och nån mer..
Blir va o röja skit i Götene i mon ^^
Får se, om de blir att va med loppan o mia hos bobbin.
Eller om de blir att vara med muppisen.
Hoppas micka joinar mig vart jag än går iaf.
Inte träffat henne på hela helgen .. FML.
Vill se henne med sitt hår ;) ♥
Nöe, men nu tar la far mitt internet snart.
Så borde nog sluta blogga och njuta klart på låten :3
Puss hej.
Saknat dig älski. <3
Daagens låt : Tröjan du hatar - med nån xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0