Folk som kan räkna, vet att sex inte kommer först.

Tjobreee!
Kom nyss hem, varit med micka o simon.
Va med dom förut, men sen blev jag hämtad och
drog te lisch, sen så tog jag bussen halv sju te götene,
och snacka med Linda hela vägen te Götene. :)
Gick av hos micka o simon va där med ^^
Lekt med kondomer, Mahaaa! :D 
funny funyy! :3
Blogga inte igår, men jenny o sara o elin, joina
hem, och sen gick ja o la mig så sket i att bloggga,
va skeet trööttt :p
Men i går va jag med:
Micka, Ella, Manda,Haffet, weklig, lite carro och cajssaa.
Sen kom min söta fina liiisssaa! :D
saknat henne som en jude! <3
Va med lisa o några st som jag nämnde där uppe.
Sen åkte alla förutom lisa o micka.
Då va vi med David, Tommy, Nicke & Sebbe.
Sen drog jag :33
hähä.
Se vad som händer ihelgen :)
Bild på mina ryckta älsklisar!<3
Dagens låt: Beslutet - Anton o Affe.
-.-
Måste säga en sak: Du ä så fucking falsk, så skit ner dig! :o
Puss häj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0