People change and so do feelings, you can't hate some one for that.

Hejsan mina pajjer!
Jag sitter hos Farmor och tittar
på house. ^^
Första dagen på jobbet igår, ganska lungt.
Ganksa tråkigt faktist.
men i dag, andra dagen, jag var med en annan läkare.
Fick göra annorlunda saker, vilket va kuligt^^
Men men, dock så fick jag feber och gick hem vid
lunchen, asså vid halv ett i dag.
Somna på soffan ganksa dirkekt när jag la mig i soffan. :3
hihihi mys för hade en hund liggandes på bröstet ^^ ♥
Men i mon blir det att dra te Götene och träffa den underbara.
Saknat han som en jude.. helt sjukt.
wonderful.
AJAjajjaj, nog för bög tramset.
Ska nog göra varm oboj nu, pösss :3
Pussar o kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0