Som solen värmde jorden , så värmde du mig.

Tjofräs! :3
Börjar tröttna på att när
man börjar skirva börjar man med samma
sak, hållt på med i 4 månader :o
Kanske borde börja skriva nått annat som
öppnings fras, typ som, mupp? ^^
Nöe vet inte, får nog fortsätta med "Hej"
liknande saker. >.<
Okej, hur tråkig information som hälst! xD
Sorry sorry :D
Men i allfall så sitter jag och lyssnar på musik,
firar att min huvudvärk är borta! :3
Febern börjar nu snart springa bort den med.
Eftersom muppen fått min blogg nu, så kommer
jag inte skriva nått puttinuttit eftersom de ä pinsamt (a
Så därför tänker jag bara skriva att jag fick äntligen träffa
han i dag, kindaaa awsomee , like a boowwsss ;) ♥
Dagens låt: Why - Secondhand serenade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0