Vissa söker kärlek och sex, men glömmer ömhet och respekt.

Hejsan ^^
Fucking suger på att blogga varge dag.
Okajj, fortfarande inte många som läser bloggen xD
Så känns ganska cepe, att säga förlåt.
Men men.. :p
Sovit hos muppis tills i dag :)
Just nu packar dom, så har inget att göra,
tror jag mesta dels står ivägen, eller a ä i
vägen att bara finnas. xD
Såå, blev bort placerad vid datan tills vidare.
Foreever allooone.
Får se, men blir nog sova här en nattt till om jag får. (:
Men saknar min Lisa så måste träffa henne snart,
fjortisen hoon själv. hähä :*
Men sjäälvklart ä hon i stlm för tillfället... :c ♥
Och kan inte va med micka i helgen, FML.
Men men, muppisen ä verkligen inget sista hands val.
Så ä gärna med han :* ♥
-.-.--.-.--.--..--..--..--..--..--..--
Every day, every hour,every minute, every second, when i'm whith you,
i fall in love whith you, over and over again. ♥
--..--..--..--..--..--..--..--..--..--..--
Dagens låt: No woman no cry-Bob Marely
Bara för att jag tänker på dig då, R.I.P babes. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0