Att be mig sluta tänka på dig, är att be mitt hjärta sluta slå ♥

hejhej! :3
Varit på vårdcentralen idag, vid tio!
Fick ta 7 olika prover, och dom ska skicka
remiss till sjukhuset så jag får göra ultraljud.
hoppas på det bästa!!
Förlåt för att jag inte skrivit på bloggen på ett tag igen,
men orkar verkligen inte av att sitta vid datan längre,
inte nu när jag har ont, ingen ork alls..
Tuvärr :/
I Lördags var det 3månader med hjärtat,
kanske inte blev helt 100 där ett tag,
men blev bättre till sist som alltid ^^ ♥
han har börjat jobba nu, så har ingen kontakt
med han på dagarna, saknar ihjäl mig! :/
livet suger!
.
Skulle igentligen träffat lisa fisa idag men blev inte så,
dock! men onsdag tror jag att jag åker till lisch! te min honey! :3
måste köpa keps te simon, för heelllgulan vad hans keps är ful :*
.
pouusseee häj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0