Även om sanningen svider, så blev jag starkare än någonsin.

Hejhej föölk! ^^
Bloggar  lika dåligt som vanligt.
Så inget ovanligt har hänt ;)
I  helgen har de varit myyys,
mamma hade sin älskade o berömda fest.
Så fick tträffa min Ne'a :D<3
Sen så i går te idag sov jag hos hjärtat! :)
Ska försöka dra dit i morgon med.
Bara jag får, vilket ja hoppas för jag vill åka
te lisch o träffa min lisa.. :D
Plus jag ä lyyycklig!
Jag har blivit solbränd, inte för så många brukar bli glada
för det, men jag får ALDRIG någon färg.
Och nu har jag fått en annan nians än vit iaf (a
Like a booows! ^^
Jutteeem i går fick vi en liten fölis! :3
Han är jätte fin o söt. Höll på o dö när jag så han förut.
Hihihi :d
Sötare får man leta efter!

Kommentarer
Postat av: Sandra A

Säger desamma! Han kommer bli ett riktigt charmtroll! :D

2012-05-29 @ 00:05:22
URL: http://saandraapell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0