"i will leave this world the way i was born, torn from the woman I love" -Homer Simpson

Hellu fölks! >.<
Nu är klockan tio i sex, och jag har en kvart
på mig, sen har jag betsämt mig för att göra ännu
en skol uppgift! *klappar mi på huvudet* Jag har varit
huur duktig som hälst i veckan! :o
Hellgulan Lars-Olof!
Jaja, nu sitter jag som vanligt och väntar på klockan nio,
då älskade underbara slutar :)
Sen så ah, i morgon blir det iallfall att dra te papppi,
med brur! Och sen på lördag blir det kusins konfermation.
Senare där på kvällen blir det åka hem te hjärtat! :)
och måndag kanske de blir rida med Jessica ^^
Låter det bra? HAJJMEN! :D
Nänä, nu ska jag va lite duttig o göra läxa ^^
pouusss hääj fölk! :*
Slänger in en bild på mig..
Och en på älskade Bob, citatet är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0