Jag har miljoner olika platser att va på, men jag väljer att vara hos dig.

Tjobre händer yo? ;)
nä skojja, men hellu på er fölks,
ja suger hezt balla på att blogga, sorry sorry.
Men livet går vidare.
hemmh.. vad har hänt under dessa dagar..
jag har varit med siimon och haft det mysigt,
som vanligt typ ^^  <3
Sometimes is life, life is wonderful.
Och det bästa var igår, alltså i tisdags så
åkte jag te lisch och va med älsklingen Lisa!
amg, lyckliare kan man inte bli.
Den flickan alltså! <3
Mums ;) <3
Sen idag blev jag allt lite deprimerad..
För simon ska börja jobba nu på dagarna
så får inte träffa han, bara på helgerna.
Vilket gör.. FML! :oo
Kommer sakna kuken av han, och som tur va så har
jag ingen kuk! ren jäffla tur..
Sakanr ju redan Lisa dagligen o nu Simon.. Amfg..Dx
JAja, livete går vidare...
Jag o min vackra mamma.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0