Jag hoppas o ber, för när jag tittar på dig är det kärlek jag ser.

Hejsan alla! ♥
Jag har inte bloggat på 100 år! :o
men jag har haft fullt upp, och sen har allt blivit
så sent så jag orkar inte blogga, det blir lite körigt.
speciellt när jag är borta på helgerna o så!
Och på veckorna blir de göra annat än sitta vid
datan!:/
Men i mogon blir det åka te lisch o träffa syster Lisa!
min mumsigullsi! ♥ Sen så blir det kalas i helgen.
Vilket ska bli najs! ^^ För då får jag träffa Linnea
ääääntligen!:d Like a bows! :3
Får inte träffa simon.. :c
Men jag hoppas jag överlever med lite marginal på hälarna! ;)
nä kommer ssaknnar han som fän..
jaja, nysss ätit jordgubbar o glass, så nu ska jag dö
och krama pappa. Pusss häääj!:)<3
en bild på hjärtat.. hihi han kommer döda mig :D Like a bowwss :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0