This is me, i'm lying, i'm crying, im laughing, i screew up, but at least i'm me.

HEjsan :3
Varit hemma i dag, eller hemma o hemma..
drog för att fick inte vara hemma, så var hos simon
hela dagen. Sovit bort näst in till hela dagen,
tror inte det kanske va de kuligaste för han.
Men hoppas han förlåter mig..^^
Ska faktist köpa en keps te han för den han har ä
såååå ful -.-
Och jmuppen köpte den bara för att reta mig -.-
*cuuut* xd
nääe! :D
men men, livet leker, hoppas på att dra te skolan i mon.
Ska te pappa i mon med *happy face*
Får 500 spånn  om jag städar hans bil o.O
gaanksa värt de :D
Får se, tre mpnader mellan mig o pajjen på lördag med,
hoppas de blir myys :) <3
aajaa, ah de göööt! :3
pösss hääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0