Varför vara frisk i en sjuk värld.

Hellu sunshines!
Idag har det varit ligga i sängen,
kollat på film  hela dagen,druckit hallon soda :3
Och saknat min mupp.. Like always. <3
I morgon får det bli som det varit det senaste..
åka in och ta prover.. ska försöka med att bara få ta
sänka och på vårdcentralen med.. För orkar inte åka
in te kss igen, vill inte riskera att får stanna över natten.
SUCH! drömt fan marddrömmar om de inatt.. >.<
Hoppas jag får träffa simon en sväng i morgon eftersom
jag inte får åka te lisch te min lisa.. </3
Sen på torsdag blir släcktträfff.. yay..orkar igentligen inte men men!
fredag hoppas ja på att hjärtat joinar hem te far o är husvakt med mig.
Vi ska ju snart få fölisar så.. måset hålla koll :3
ja hoppas på att de blir bra :3
puss hääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0