vissa känner sig nakna utan kläder, jag känner mig naken utan dig

Heejhopp gummisnååp! :3
Idag har varit ganska bajs.
Stressigt om inte annat!
Två so uppgifter en bild uppgift,
och en svenska uppgift måste vara klara
tills på fredag. Annars får jag inget betyg fick
ja underbart reda på idag.
SÅÅ satt två o en halv timme med ett so arbete.
Nu ä ett av dom klar i aif! ^^
oh sen så var jag kvar 1h 20 min efter skolan och
gjorde klart bild arbetet. Och nu ikväll ska ja försöka
jobba lite med svenska arbetet! u.n.d.e.r.b.a.r.t!
Elllleer inte! Men men! :p
-
Blogga inte igår dock. Men träffa min underbara Lisa&Elin
igår efter skolan! Sen så åkte jag o köpte mat te hjärtat
och tog med det så han kunde äta när han kom hem.
Sov hos han i natt.. Life is wonderful somthimes.<3
Fast idag ä de onsdag och får vänta te lördag för att få träffa
han. Dör långsamt... :O
-
aja.. nu ska jag bada o sen göra läxa o vänta på att simon messar~
Blir räddad av underbara:
The times are a-chaning - Bob dylan! <3

poss häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0