Hej hej Monika?

2004 kom låten "Hej Hej Monika" ut, och nu tänkter ni förstås:
- Va fan?
Men fortsätt läs! :)

Joo, du o jag satt i pappas dåvarande bil och sjung den.. Haha då var jag 7år och jag minns det som igår.
Anledningen till jag minns det är för att innan dess satt du och jag vid ett brunns lock. 
Det var snö ute och jag frågade dej:
 
- Är du kär i någon?

Då skrev du "Alva" på locket.
HAHA, minns de så väl..
För fråga följd frågor, typ som:
"någon i din klass" din kompis" 
Och tillslut:
"jag?"
Och de var rätt, it was me.

Sedan gjjorde du samma sak, fråga frågan. 
Jag skrev ner ditt namn på brunnen och du ställde samma frågor som jag gjort till dej.
 
Vet inte riktigt vad som hände efter detta mer än att jag åkte hem och du lika samma.
Men två år senare träffades vi igen, och sen dess har du och jag varit oskildbara.
Vi träffats varge år på jullovet, du har kommit hit. 
Men 18/12-2010 tog du överdos och avled. 
Dom har uträtt om det är självmord eller olycka.
Dom dessvärre tror att de var självmord, men det tror inte jag.
Du var/är min bästa kompis och tänker inte överge tanken att du hade önskan att dö.
För de tror jag inte! Du älskade din lilla syster över allt annat, och din pappa. 

Men älskling, jag saknar dej. Min bästa kompis. Som har skadat mej mer än någon annan, och jag dej. HAHA! <3 <3 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=xvcePUN-KnU 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0