Jag är inte perfekt, men vet du vad? Livet kommer inte med instruktioner!

Heelluu! :3
JAg sa att ja skulle börja blogga igen.. Men sheet va dålig ja är på att uppdatera.
Men i dag har vi haft montertid, men massa timmar.
Sedan efter skolan var ja med muppisarna micka o tojny.
hihi, kuuul!
Ahhp, sen gick ja hem t simon.
Är ju nallebjörnens dag i dag ju.. wft.
Så köpte godisbjörnar o tog med till min fusk älskling! ^^
Han har lagt in 80 spänn på sitt famrville konto.. HAHA wft..
FUSKARREEE! 
 
Men men, iaf, sen snacka ja med min faster, ska dit o ta bort mina ärr mer på fredag.
Sedan sova där. Mysa med idisen.
Sedan ska jag jaa.. jag vet inte vad jag ska göra mer i helgen. :)
men ha de bra kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0